empunya diri

Kau beri aku kontraksi ventrikular yang pramatang .Suatu Yang Pernah

Ya Allah

subhanallah...

tempuh hidup dengan tabah,kuat dan cekal...banyak dugaan datang...Ya Allah,kuatkanlah hambaMU ini...aku takut aku lemah..aku takut air mata ini jatuh di hadapan mereka..kuatkanlah dirku ini Ya Allah..

nyawa yang tersayang...
alhamdullilah...itu je mampu q nak ucap..after stu keluarga q eksiden terok...mak ngn fara kena tahan wad..kesian q tgk diowg..my iron lady...sangat lemah..my idol..1st time dia sakit macam ni...jaga diowg x mcam q jaga adik q...diowg x minta..adik dan abah kena jahit...kesian...tapi q bsyukur sgt2 Allah masih beri kami peluang utk terus hidup..bila diowg menahan sakit..q masih bsyukur..sebab Allah telah beri kesempatan utk q jaga diowg...alhamdullilah..q cume luka ngn lebam cket2...ni je yg mampu q beri...ni je yg mampu q balas...jaga diowg sebaik mungkin..

jujur...masa tuh...q jerit nama mak...pilu hati q..takut....kepala mak atas dash board..kerusi dy...YA Allah....q org pertama yg buka pintu,,,q org pertama yg tarik tgn adik q keluar time dy menangis ketakutan...hanya Allah sja yg tahu perasaan q ketika itu..ketika keluarga ku xboley kuo...satu persatu q lihat org ramai tolong..abah boleh keluar sendiri..dia cuba keluarkn mak..tapi x boley...fara...q plg takut tgk dy mcm tuh...dy tgamam...tkejut...xboley ckp apa2...

jujur...aku masih mampu bertahan jaga fara,abah dgn danish..tapi q x mampu nak jaga mak..bukan ye ANAK DERHAKA atau apa...Ya Allah hanya KAU yg tahu mcm mana hati q lemah bila tgk mak mcm tuh..q baru tgk dari jao..jujur!q lari ke toilet..jatuh air mata q..Ya Allah..kuatkan hamba MU ini...

dugaan demi dugaan kitowg terima...ketika q sdg dlm situasi mcm ni..abah ckp..kete x pe remuk..da xbley betulkan...janji kita bsyukur...nyawa semua selamat...

paper spm tinggal lagi 2 ....q kena kuat...paper yg menentukan masa depan q...kuat fareeza suhaili..kuat utk mereka...Ya Allah..bantulah kami...sihatkan kami sekeluarga...aku dah x berdaya...bantu aku YA ALLAH..esok...q xtw mcm mana nak g skola..bila abah x larat nak bwk moto..dan bila q mcm smakin trauma di jlan raya,...mana mungkin q bisa bwk motor...*diam xmampu nak bkata2*



**apakah hikmah di sebalik semua ini??


3 comments:

Hate Love Song