empunya diri

Kau beri aku kontraksi ventrikular yang pramatang .Suatu Yang Pernah

she make my dream come true la ~

auuuuuuwwwwwwwwwwww!hampir x tdo kowt satu malam akibat kena kejutan panggilan(ouch!xley bla ayat)..hahaha..aku cakap ngn adik aku yg kak feed jumpa fynn jamal..dgn muka toya dia cakap..'eleyh,besh ke?'..gleeeee x besh budak kecik..g la tgk pendrift aku,siap wt folder fynn jamal lagi.

semalam,sign off awal gak r agak2 kol 9.45.then lepas siapkan sume keje2 mgira duit ku.tros bukak loker org yg kelihatan ada beg ku (agak syiak di situ,loker aku d kebas lagi...mcm haram!)..ahahaha.bukak jer beg capai hp dulu,'you have one message'..~akk tgh lepak ngn fynn jamal~...whaaattttttttttttt!!xnak tjerit sedikit aku kt casher room.sampai kak teha yg dok mgomel sorg2 pon tkejut.hahahha....dari situ sampai la balik tgk pesbuk..errrrrrrrr!gle jeles la weyyyyyyyyy..(sape x knal mmg la x ase pon).. :p

memang macam apa siot...saket perot aku dari pagi pon dgn tbe2 x ase ag.so dgn tenang yer aku wt malam ku mcm beseeeee:makan,basuh muka sume tuh..g jer depan (ruang tamu)..kak feed call?jeng3..buyi agak bsg,skali d sore pmpuan yg x bape sgt nak cam..'da ngaji lom malam2 ni..hey,,,da  malam pegi ngaji(dgn sore cm atok2 nenek en)..hahaha...x tkata! pas ue aku cam sore yer..sore akk ku..'kenal x?'...hahaha.....sore fynn jamal kowttttttttt!...

part paling agak wt aku x tdo mlm :saja nak bagi orang tuh gembira:sape orang tuh:tuh yang tgh bsore tuh.....ahaiiiiiiiiiii!tharu saya kak...


mula2 jerit sbb kak feed wt aku jeles tahap kaw!

ni nak menjerit....     mekasey kak..................

 sayang kak feed sangat2 la ^_^




**tipu je x ley tdo mlm..padahal suar keje pon x tuka time nak tdo..hahaha

No comments:

Post a Comment

Hate Love Song