empunya diri

Kau beri aku kontraksi ventrikular yang pramatang .Suatu Yang Pernah

:'(

life without sadness and tears!!

seriously,aku x bley nak nafikan,
aku down sangat2,
aku rasa sangat x dihargai,
sangat!

x tau macam mana nak describe,
pernah x ko rasa kepercayaan ko dipertikaikan?
pernah x ko rasa apa ko buat x bbaloi?
pernah x ko rasa ada orang khianati ko?
sakit kan....

begitu dengan aku,
bukan disebabkan perngaruh lagu sekarang yang tacink2,
kehidupan aku...
seboleh-bolehnya aku mahu jauhkan diri dari kesedihan dan air mata!

aku cuba untuk membuat orang lain gembira,
aku cuba untuk mengerti tentang perasaan orang lain,
aku cuba untuk diberi kepercayaan,
aku cuba untuk menjadi orang penting dalam hidup orang,
aku cuba.......
bagi aku peluang itu..
:(

x layak ya aku?
diri aku ni memang begini ya?
maaf kalau begitu......



mmber aku kat tempat keje...dengan tiba-tiba nangis sebab
x de seseorang yang ajak dy keluar,
x de dia yang telefon semata-mata tanya khabar,
x de dia yang kisahkan tentang sesuatu...
dia berkisahkan tentang semua orang...

x.........(tipu)...aku x peduli pon dengan semua.

bagi aku satu harapan untuk aku mulakan hidup baru....
jangan khianati kepercayaan aku,
bagi aku peluang untuk mengerti perasaan ko,
jangan biar aku tahu sesuatu tentang ko daripada orang lain,
sakit ko tw...
perit...

aku da puas dibuat begini!
aku x mahu tunjukkan kesedihan aku itu..
tolong!aku merayu!
jangan buat aku macam ni,,...............................

air mata ni da puas jatuh kat bumi ni,
dia xnak keluar lagi,
sebab fareeza suhaili pernah berjanji dengan diri dia dulu,
yang air mata dia sangat mahal..
salah kata kan..








**sangat down...sangat rasa x dihargai

No comments:

Post a Comment

Hate Love Song