empunya diri

Kau beri aku kontraksi ventrikular yang pramatang .Suatu Yang Pernah

mari buat aku senyum:)

bermula yer derita ini sejak setahun yang lalu,
bukan kerana diri tetapi kerana sebuah institusi,
saket ini bukannya datang kerana kemahuannya tetapi kerana takdir,
sakit,perit,air mata yang gugur..ditanggung keseorangan kerana tidak mahu sesiapa yang melihat.

dahulu yer fareeza suhaili ini sangat kuat,
kerana air mata yer mahal nilainya,
dan sekarang fareeza suhaili sedang mencari kekuatan.

Ya Tuhan.....sungguh aku sukar untuk berdiri....

aku senyum,aku ketawa..
aku buat mereka senyum,aku buat mereka ketawa...
hakikatnya??aku jatuh!


**Ada masa kita perlu Menangis..Agar Kita tahu Dunia nih bukan hanya unt Ketawa..Ada masa kita perlu KEtawa agar kita tahu betapa BERNilainya setitis AirMata (T.T)

No comments:

Post a Comment

Hate Love Song