empunya diri

Kau beri aku kontraksi ventrikular yang pramatang .Suatu Yang Pernah

FUCK u!

after 5 hours from poly.

makcik!!puiihh la..
balek ni aku kejar ko dulu...
da macam hape kowt..
da macam aku g pahang jer.

begini citer yer.
janji anta dari poly ke bp=rm20
so i dun mind la kan.
tup2..
kol 2 aku terpacak kat depan co-op.

sampai jer kat kaunter
'makcik sy yang nak g bp tuh'
'nama sape'
'fareeza'
'fareeza...fareeza suhaili yer'
'aah...kol 2 kan?'
'aaa...tunggu jap...'

menunggu la aku sampai 2.30 g2.
tiba2 pakcik tuh pon
'muar..muar..nak pergi mana(tanya aku)'
'batu pahat'
'mari sini..mari sini'

aku pon pelik la.

aku ikot dia g kaunter.
'ni saya pulangkan awak 14egt..kami anta awak sampai muar jer'
macaam FUCK! la..
bek la aku g mc wey...

ok fine..aku nek van...
VAN ok...
xde aircond plak tuh.
pas tuh g la muar.
OOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMJAYYYYYYYYYY!
ko xtw jalan driver?
pas tuh nak mara kitowg.
macam FUCK!
satu jam merantau jalan muar tuh.
da sampai pt jawa
patah balik ke bustand muar??
macam FUCK!

sampai bustand muar.
berita gembira disini.
TIKET ABES.

damnnnnnnnnn!!
da nak nanes kaw!
mana x yer.
aku mana d sedara mara o kawan kat muar ni.

naseb bek la d sorang dak poly pandai carik jalan.
dia ajak g bustand satu lagi.
alhamdullilah d bas sangkot2.

akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaa....sampai jua di batu pahat.


and u makck and pakcik akan aku tuntut wet tiket alek aye.
PENIPUUUUUUU!!puiiii..



**gile ganas tittle aku.

No comments:

Post a Comment

Hate Love Song