empunya diri

Kau beri aku kontraksi ventrikular yang pramatang .Suatu Yang Pernah

aku doakan kau kuat.

Al-fatihah buat sahabat karib mu Aishah Shams

Macam perasaan kita bila kehilangan sahabat baik?
Bagaimana reaksi kita bila kita kehilangan dia tanpa amaran?
Macam mana kita nak tempuh bila final exam pun turut serta?
Macam mana kita nak tempuh hari-hari kita tanpa sahabat baik?
Perasaan tuh….uhhh!
Aku belum bersedia..

Aku masih perlukan mereka semua,ya Allah.

Dia…aku doakan dia kuat.
Kuatkan perasaan mu kawan.
Suatu perasaan yang sangat pilu kehilangan sahabat baik kan?
Aku baca semua status kau,
Kau cerita semua pasal dia…aku tahu kau nangis masa tuh.
Aku pernah hampir..hampir pun sangat pilu perasaan yer.
Dan kau kehilangan hakiki.

Kawan…kau masih ada aku.

No comments:

Post a Comment

Hate Love Song