empunya diri

Kau beri aku kontraksi ventrikular yang pramatang .Suatu Yang Pernah

entri untuk Athirah Nabila

Athirah Nabila.
Dear,kau tau aku ‘benci’ kau kan?
Bhahaha.
Deep inside of my heart..always love u.
Since u give my best things ever I had.
Terukir di bintang such a beautiful present I have.

Boleh jer kalau aku nak beli sendiri.masih lagi mampu.Cuma lagi bermakna kalau ada orang yang belikan.kan?

Kau sengaja tak nak wish birthday aku?
KEJAM kau tau?tau tak?
Kau buat aku terseksa.kau tau tak?
Hahahahahaha.

Oh iwan too--
Boleh kau mention nama yuna sepanjang jalan kan?
Cakap ada show dia tadi lah.apa lah.
Oh c’mon I’m her followers taw!
Dia kat LA ke Malaysia semua aku ambil tahu.booooooooooooo!
Hahaha

Serius nak nangis dapat pegang,milik,dengar album yuna ni.
Oh boleh jer nak download semua lagu dia kan?
Tapi kena faham kat sini.
KEPUASAN.

SHIT!
Aku kena lagi!
Tolong la jangan bagi aku kotak yang besar.
Penuh dengan surat khabar bagai.
Last2 benda tuh senipis2 benda.sekecik2 benda.
Haha.kau kejam!

Dear tyra,
Sayang kau ketat2,padat2,mampat2.
Sampai kau tak bernafas.*haha
Miss u,love u till the end of my life.muah!

No comments:

Post a Comment

Hate Love Song