empunya diri

Kau beri aku kontraksi ventrikular yang pramatang .Suatu Yang Pernah

aku si pelampung


Petang tuh-- aku betul2 terasa.

Kau tahu apa aku rasa?aku ni macam pelampung. Bila diperlukan,komain masing2 berebut.macam cerita titanic,bila susah pelampung yang paling kecil pun yang paling kaya sanggup guna. Bila tak diperlukan,pelampung tuh letaknya di ceruk2 kawasan.sampaikan ada yang tak perasan.

Sakit rasanya bila korang susah,aku mati2 nak buat korang gembira.sapu air mata korang,pasang telinga sebesarnya2,spend masa dengan korang.
Bila korang dah happy balik?ada korang tanya aku macam mana,apa aku buat,aku dah makan belum.tak ada!sakit aku…semua xtw.sakit.sangat sakit.

Aku tak mintak korang balas.tapi aku mintak korang hargai.sampai hati korang kan..

Macam bel cakap kalau aku kawan,kawan betul.kalau aku benci,benci betul.

Aku susah dow nak rapat dengan orang.nak kawan dengan orang.nak terima orang baru.tapi kenapa korang buat aku macam ni? Aku tahu aku ni pakai baju pun dari sem 1 sama jer baju yer.beg tuh hah sampai koyak aku tak beli lagi.kasut?satu sem sekali je aku tukar..malu sangat kan kawan dengan aku?

Aku mintak dihargai bukannya aku diperlukan bila susah semata-mata.

Ada kau fikir bila kau susah baru carik aku.aku diam.aku layan.aku ikhlas.sebab apa?aku kawan kau.
Ada kau fikir bila aku susah,aku carik kau.kau tak ada.sakit dow.

No comments:

Post a Comment

Hate Love Song