empunya diri

Kau beri aku kontraksi ventrikular yang pramatang .Suatu Yang Pernah

kawan,jangan lupa aku yar.


Pagi,terima kasih.
Kerana pagi ,aku tatap wajah mereka.
Setiap wajah yang mempunyai bermacam cerita.
Wajah itu juga yang selalu buat aku senyum.teman bila aku sedih.
Ahh aku rindu.

Mereka ditakdirkan untuk aku.
Untuk menjadi kawan,sahabat,teman,dan karib.

Masih aku ingat bila mereka ada ketika aku sedih.
Mereka kuatkan aku.SENTIASA.
Mungkin mereka tidak usap air mata aku.
Tapi mereka sentuh hati aku.
KUAT.itu yang aku rasa.

Ketika orang lain katakan mereka itu,mereka ini.
Aku masih berdiri disitu.bersama mereka.senyum.
Kerana aku kenal mereka.lebih dari orang2 itu.

Malam,terima kasih.
Kerana malam,aku bersama mereka tatap bintang yang indah.
Kami sentuh satu persatu bintang itu.
Ingat tak--kalau rindu aku,tengoklah bintang dilangit

Kawan.aku rindu kau.jangan lupa aku yar?

No comments:

Post a Comment

Hate Love Song