empunya diri

Kau beri aku kontraksi ventrikular yang pramatang .Suatu Yang Pernah

Travelog Kolumpo


Perjalanan seorang diri dan dara.
mahu ke kolumpo untuk berjumpa bintang-bintang aku.
cuma perlukan 3 jam saja.

Travel yang patutnya mengambil 3 hari sahaja terus meleret ke 4 hari nasib baik kuatkan iman tak masuk lima hari.haha
tak banyak foto yang diambil.
jujur kepala aku tak fokus kat situ.kepala aku ke lain.jadi handphone jadi sasaran.maaf *tunduk*

terima kasih bel sudi jemput aku yang tak tahu nak bergerak.maka,aku kenal adhel dan shu disitu.awkward harus mengaku disitu.perjalanan diteruskan ke TS menunggu anje dilo dan intang.dan aku kenal pula elina.

lepak-lepak di kedai pak arab.uhhhh heaven lah kot kat situ.

MESTI PERCAYA aku tidur dalam hostel unikeyel secara haram selama tiga malam!hahaha.keluar masuk lunch kat situ macam tak de apa je.
then pergi Mid main bowling .yerrr semua tahu aku memang loser .haha.then go ahead.pool time.ok aku bajet tak reti main tak nak main.sekali taraaaaaaaaa!dah reti main u'olls.haha


Aku rasa hostel poly je kot macam asrama sekolah.patot la org lain heaven je nak duduk hostel -.- 
Limit masok hostel pon pukul 11-12.what so heaven. 
Oh actually dah lama nak lepak kedai arab.jalan laluan 'ngeri'.so its happen last night. .
Berlambak je aku rasa anak ayam kat tepi2 jalan.Dbkl main facebook je ke kerjanya? 
Macam sia sia lah sikit datang sini tapi adik sepet buat2 busy. 
Kalau datang sini biasa naik kereta.oh dah lain eh sistem lrt?jakun sikit.
No wonder kulit fara dah hitam.sangat terik ek kat sini.patot ramai demam. Kesian eyn. .
So aku dapat kesan lah yang aku tak suka bandar besar.it mess me.
Buktikan juga kata2  sini dress up simple je.tapi kalau kat bp.hmmm 'style la mcm org keyel'.annoying.
Disini.buat hati aku bengkak sebab teringat architorture.rindu drawing.walau mcm tayik.
Tgk eyn minum ubat batuk terus tumbang.aku dapat idea bila aku tak boleh tidur malam t.haha 
Hari ketiga yang penat sedikit,kelakar sedikit,bahagia sedikit,bila dicampurkan menjadi perfect. 
Dengan buat muka tak bersalah bserta hati yang cuak.masih lagi di hostel unikeyel.boleh beli lunch kt cafe lagi.nampak x caghee ye? 
Aku masih lagi tak power main bowling.masih lagi jadi orang terakhir.tepuk tangan untuk bel. 
Pertama kali main pool.wuhuu gua menang.*berlagak* tak sia2 ngadap game pool kat hp. 
Patotnya balik hari ni.tapi entah macam mana tersangkut lagi kat sini.masih okay. 
Tadi (malam) berjalan kaki dari Mid Valley ke hostel.masih bangsar.lebih kurang 15minit kot.spanjang jalan eyn kena bahan.haha 
Dah masuk hari ketiga,amir sombong xnak lepak dgn aku -.- 




















tak banyak nak share.but just nice.
lepas rindu.
maaf aku pendiam sangat-sangat.
kepala aku tak fokus.maaf.


kiri:awek cun,elina,eyn*tgk dia pose*,adhel,bel*mana mata bel?*ok lawak

shu.

anje dilo -lawa macam biasa

tengok gaya budak annimation melukis

there--eyn yang stylo,bel yang semangat nak hantar aku balik berbaju kurung.haha
and thanks shu pon hantar aku.

there's a different friend and best friend.
YOU're part of my life :)

kalau rindu aku,tengok lah satelit kat langit :)





No comments:

Post a Comment

Hate Love Song